510018310WYSPRZĘGLIK CENTRALNY OPEL
INSIGNIA 2.0 Turbo, 2.0 Turbo 4x4, 2.8 V6 Turbo 4x4, 2.8 V6 OPC Turbo 4x4, 2.0 CDTI, 2.0 CDTI 4x4, 2.0 Biturbo CDTI, 2.0 Biturbo CDTI 4x4,
0 986 486 638WYSPRZĘGLIK CENTRALNY OPEL ASTRA J 09-15
Opel Astra K 15-
Średnica tłoka [mm] | 34 |
3182 600 233WYSPRZĘGLIK CENTRALNY BUICK CHEVROLET OPEL SAAB
uwzględnić informację serwisową |
ADG03670WYSPRZĘGLIK CENTRALNY OPEL
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ciężar [kg] | 0,350 |
ADW193612WYSPRZĘGLIK CENTRALNY OPEL
INSIGNIA 2.0 Turbo, 2.0 Turbo 4x4, 2.8 V6 Turbo 4x4, 2.8 V6 OPC Turbo 4x4, 2.0 CDTI, 2.0 CDTI 4x4, 2.0 Biturbo CDTI, 2.0 Biturbo CDTI 4x4,
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ciężar [kg] | 0,370 |
uwzględnić informację serwisową |
1101934/FTEWYSPRZĘGLIK CENTRALNY OPEL
Średnica otworu [mm] | 34 |
Materiał | Aluminium |
dla numeru producenta | ZA34052.3.1 |
Ciężar [kg] | 0,41 |
NWS-PL-016 NTYCENTRALNY WYSPRZ?GLIK OPEL ASTRA J 2.0 CDTI/BITURBO CDTI 09-15, INSIGNIA A 08-17
Średnica otworu [mm] | 34 |
Numer seryjny | NWS-PL-016 |
3182 600 188WYSPRZĘGLIK CENTRALNY PATRZ 3182 600 233
Liczba otworów do mocowania | 3 |
uwzględnić informację serwisową |
208 929 TOPRANLOZYSKO OPOROWE HYDR. OPEL ASTRA J
Tryb pracy | hydrauliczny |
639 908 TOPRANZAWOR TURBO
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
PJQ160WYSPRZĘGLIK CENTRALNY OPEL ASTRA J
Ograniczenia producenta | FTE |
Średnica [mm] | 29,5 |
810018 VALEOWYSPRZĘGLIK CENTRALNY OPEL
OPEL ASTRA J 2.0 CDTI A 20 DTH
Średnica otworu [mm] | 34 |
Materiał | Aluminium |
dla numeru producenta | ZA34052.3.1 |