02717 FEBIOSŁONA PRZEGUBU OPEL
OPEL ASCONA C 1.3 N (44 kW) 09.81-08.86
| Długość [mm] | 103 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Ciężar [kg] | 0,209 |
03172 FEBIOSŁONA PRZEGUBU OPEL/FORD
| Długość [mm] | 103 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Ciężar [kg] | 0,088 |
03288 FEBIOSŁONA PRZEGUBU FORD
| Długość [mm] | 103 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Ciężar [kg] | 0,074 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
175242 FEBIOSŁONA PRZEGUBU ZESTAW OPEL
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Długość [mm] | 96 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 55 |
| Ciężar [kg] | 0,173 |
300459 GKNOSŁONA PRZEGUBU OPEL
OPEL ASCONA C 1.3 N (44 kW) 09.81-08.86
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze smarem |
305374 GKNOSŁONA PRZEGUBU OPEL
OPEL CORSA 2006 ->
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| Wysokość [mm] | 94 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze smarem |
202 416 TOPRANOSLONA PRZEGUBU HOM. KPL.
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 55 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| Materiał osłony | Guma |
| Liczba na oś | 2 |
| Zestaw pełny |