175875 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1700 |
| Ciężar [kg] | 0,150 |
177511 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1760 |
| Ciężar [kg] | 0,155 |
114 983 TOPRANSONDA LAMBDA
| Liczba zestyków | 4 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 1740 |
| Długość całkowita [mm] | 1770 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Wymiar gwintu | M 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
| Informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
| Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
| Informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Zestaw pełny |
10-76-0016SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość całkowita [mm] | 1450 |
| Długość [mm] | 1420 |
| dla numeru OE | 078 906 265 T |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Długość przewodu [mm] | 1150 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0017SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 1440 |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba zestyków | 4 |
| dla numeru OE | 078 906 265 AA |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Długość przewodu [mm] | 1500 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0036SONDA LAMBDA AUDI VW
4 przewody / 1770 mm
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1700 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 1700 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0039SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1760 |
| sonda lambda | sonda planarna |
10-76-0040SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Liczba zestyków | 4 |
| dla numeru OE | 06A 906 262 AK |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 1200 |
| Szerokość [mm] | 39 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Długość przewodu [mm] | 1160 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0061SONDA LAMBDA SEAT
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 625 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 021 906 262 C |
| Długość [mm] | 800 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0068SONDA LAMBDA AUDI
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 4 |
| dla numeru OE | 06C 906 265 A |
| Długość [mm] | 810 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 635 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Kolor obudowy | zielony |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |