ES20526-12B1SONDA LAMBDA CHEVROLET OPEL
CRUZE (J300, J305, J308) 1.4/1.6, TRAX 1.8, ADAM (M13) 1.2/1.4, ASTRA J (P10) 1.4/1.6, CORSA D/E 1.2/1.4, INSIGNIA A 1.4, MERIVA B 1.4, MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8, ZAFIRA TOURER C (P12) 1.4/1.8
Długość przewodu [mm] | 285 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
1.998.267SONDA LAMBDA CHEVROLET OPEL
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.235 |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77575/FAESONDA LAMBDA CHEVROLET OPEL
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba zestyków | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
175950 FEBISONDA LAMBDA OPEL
Zafira, Adam, AstraJ, GTC, Corsa D, Mokka
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,116 |
6PA 358 103-071SONDA LAMBDA OPEL
TRAX 1.4 2012->, INSIGNIA 1.6, 1.8 2008->/MOKKA 1.4 2013-
Długość przewodu [mm] | 220 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ESL-DW-008 NTYSONDA LAMBDA CHEVROLET CRUZE 1.4 2010-,1.6 2012-,1.8 2011-,ORLANDO 1.4 20
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 340 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-DW-008 |
40-76-0036SONDA LAMBDA OPEL
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 270 |
Długość całkowita [mm] | 300 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba zestyków | 4 |
Ciężar [kg] | 0,095 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |