OE034/T10ŚWIECA ISKR. OE034
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Technika połączeń | SAE |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Jakość/Klasa | Cu-core GE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Techniczny numer informacyjny | RC8YCL |
Położenie elektrod [mm] | 3 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
Długość opakowania [cm] | 8,85 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
Opór od [kOhm] | 3 |
Opór do [kOhm] | 9 |
Wysięg [mm] | 1,5 |
7090515 KAMOKAŚWIECA ISKR. NIKIEL 4619
CITROEN: BERLINGO 96-11, C2 03-17, C3 Pluriel 03- , C3 02- , NEMO 08- , SAXO 96-04, XSARA 97-10, XSARA PICASSO 99-12, DACIA: LOGAN 04- , FIAT: BARCHETTA 95-05, COUPE 93-00, FIORINO 07- , MAREA/MAREA Weekend 96-07, PUNTO 99-12, QUBO
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
dla numeru OE | 46548478 |
BKR6EZŚWIECA ISKR. FIAT BKR6EZ
nie podlega zwrotowi
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19,0 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
VL38ŚWIECA ISKR. BKR6EZ KPL.4SZT V-LINE 38
nie podlega zwrotowi
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19,0 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
246851 VALEOSWIECA ZAPLONOWA
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |