6 033 FB1 214FANFARA AUDI BMW MERCEDES RENAULT SEAT
X
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
Pobór mocy [W] | 60 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
Informacja uzupełniająca | w razie potrzeby dopasować wspornik |
102 953 TOPRANKLAKSON UNIWERSALNY
Klakson | Trąbka sygnałowa |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Ton sygnałowy | Sygnał średniotonowy |
Zakres częstotliwości [Hz] | 335 |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
102 956 TOPRANKLAKSON UNIWERSALNY VW AUDI SEAT
wysokotonowy, 510Hz
Klakson | Trąbka sygnałowa |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
111 071 TOPRANSYGNAŁ DŹWIĘKOWY SEAT
LEON (1P1) 1.6 TDI 2005.05->2012.12
Klakson | Trąbka sygnałowa |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Ton sygnałowy | Sygnał niski |
Zakres częstotliwości [Hz] | 420 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
111 072 TOPRANSYGNAŁ DŹWIĘKOWY VW
CADDY III Nadwozie pełne (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 1.9 TDI 4motion 2004.03->2015.05
Klakson | Trąbka sygnałowa |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
501 021 TOPRANSYGNAL DZWIEKOWY 510HZ WYSOKI TON
Klakson | Trąbka sygnałowa |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
10-77-0912KLAKSON UNIWERSALNY AUDI VW
Napięcie [V] | 12 |
Średnica [mm] | 100 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zakres częstotliwości [Hz] | 450 |
Ciężar [kg] | 0,349 |
10-77-0916KLAKSON UNIWERSALNY VAG
Napięcie [V] | 12 |
Średnica [mm] | 100 |
Kolor | czarny |
Tryb pracy | elektryczny |
Zakres częstotliwości [Hz] | 420 |
Ciężar [kg] | 0,3 |
10-77-0917KLAKSON UNIWERSALNY VW AUDI
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Zakres częstotliwości [Hz] | 420 |
Pobór mocy [W] | 60 |
Ciężar [kg] | 0,284 |
10-77-0918KLAKSON UNIWERSALNY
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Pobór mocy [W] | 50 |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Ciężar [kg] | 0,311 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
20-77-0006KLAKSON UNIWERSALNY BMW
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Pobór mocy [W] | 60 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Ciężar [kg] | 0,257 |
20-77-0006-1SYGNAŁ DŹWIĘKOWY BMW
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Pobór mocy [W] | 72 |
alternatywnie |