23222 FEBIŁOŻYSKO KOŁA DB
Szerokość [mm] | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne kulkowe |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,615 |
23225 FEBIŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY DB
Szerokość [mm] | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne kulkowe |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,730 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Ochrona przeciwpyłowa | z osłoną przeciwpyłową |
23226 FEBIŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY DB
Szerokość [mm] | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne kulkowe |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,670 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką osiową |
31668 FEBIPIASTA KOŁA MERCEDES
W168,W414
Grubość [mm] | 79 |
średnica zewnętrzna [mm] | 141 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 110 |
Liczba otworów | 5 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 1,520 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
IJS-10-1239ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY MERCEDES
KLASA A (W168) A 140 (168.031, 168.131)
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Szerokość [mm] | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
KLP-ME-002P NTYPIASTA KO?A PRZ?D BEZ ?O?YSKA MERCEDES A140-A170CDI W168 97.07-
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Numer seryjny | KLP-ME-002P |
401 376 TOPRANZESTAW LOZYSK KOL
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Liczba na oś | 2 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
Szerokość [mm] | 37 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Zestaw pełny |