26173 FEBIDRĄŻEK KIEROWNICZY AUDI VW
sparowany numer artykułu | 26174 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,92 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką zabezpieczającą |
uwzględnić informację serwisową |
26174 FEBIDRĄŻEK KIEROWNICZY AUDI VW
sparowany numer artykułu | 26173 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,92 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką zabezpieczającą |
uwzględnić informację serwisową |
30820 FEBIDRĄŻEK KIEROWNICZY VW AUDI
Długość [mm] | 320,8 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,535 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przeciwnakrętką |
9020144 KAMOKADRĄŻEK KIEROWNICZY SKODA FABIA 99-08 L/P
SKODA FABIA 99-08, ROOMSTER 06->, VW POLO 01->
Strona zabudowy | Oś przednia |
dla numeru OE | 6Q0 423 803 C |
113 146 TOPRANDRAZEK KIEROWNICZY KPL.
Strona zabudowy | z lewej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M 16 x 1,5 |
dla producentów przekładni kierowniczych | KOYO-SMI |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
Gwint zewn. 2 [mm] | M 12 x 1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 353,5 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
sparowany numer artykułu | 113 147 |
113 147 TOPRANDRAZEK KIEROWNICZY KPL.
Strona zabudowy | z prawej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M 16 x 1,5 |
dla producentów przekładni kierowniczych | KOYO-SMI |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
Gwint zewn. 2 [mm] | M 12 x 1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 353,5 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
sparowany numer artykułu | 113 146 |
115 964 TOPRANDRAZEK KIER. L/P NKPL.
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M 16 x 1,5 |
dla producentów przekładni kierowniczych | KOYO-SMI |
Długość przegub osiowy [mm] | 319 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Gwint zewn. 2 [mm] | M 14 x 1,5 |