0 258 006 022SONDA LAMBDA FORD
Fiesta IV 1,25i 16V 55kW (DHA, DHB - Zetec SE) 4 przew. 370mm
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 400 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
ES20025-12B1SONDA LAMBDA FORD
FORD Escort IV-V, Fiesta III, Mondeo I, Focus C-Max
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
ES20301-12B1SONDA LAMBDA FORD
FORD Fiest IV-V, Galaxy I, Puma
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
ES20334-12B1SONDA LAMBDA FORD
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość przewodu [mm] | 620 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
77244/FAESONDA LAMBDA FORD
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 400 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
175870 FEBISONDA LAMBDA FORD
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| dla numeru OE | 1 108 795 |
177393 FEBISONDA LAMBDA FORD
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 710 |
21381 FEBISONDA LAMBDA FORD
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
ESL-FR-003 NTYSONDA LAMBDA FORD FIESTA 1.25,1.4 1995-,GALAXY 2.0 -2000/REGULACYJNA/,PUM
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
25-76-0003SONDA LAMBDA FORD
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |