6PA 358 103-151SONDA LAMBDA MAZDA
sonda lambda | ogrzewana |
Długość przewodu [mm] | 255 |
Liczba zestyków | 4 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
0 258 005 253SONDA LAMBDA MAZDA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 348 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986507 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
ES20038-12B1SONDA LAMBDA FIAT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość przewodu [mm] | 300 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
ADG07033SONDA LAMBDA CHEVROLET
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Liczba przewodów | 4 |
Liczba połączeń | 4 |
Strona zabudowy | kolektor wydechowy |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Ciężar [kg] | 0,160 |
uwzględnić informację serwisową |
177391 FEBISONDA LAMBDA FIAT
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,083 |
ESL-KA-305 NTYSONDA LAMBDA KIA RIO 1.3,1.5 2000-/REGULACYJNA/
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Długość [mm] | 232 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-KA-305 |
ESL-KA-306 NTYSONDA LAMBDA KIA RIO 1.3,1.5 2000-/DIAGNOSTYCZNA/
Długość [mm] | 302 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Numer seryjny | ESL-KA-306 |
51-76-0003CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. FORD
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ciężar [kg] | 0,112 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
53-76-0001CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. KIA
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Liczba zestyków | 4 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,109 |
dla numeru OE | 0K32B-18-861 |
Kolor wtyczki | czarny |
Długość [mm] | 360 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |