6ZL 008 280-101CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU VAG
silniki 2.0 TFSI/FSI
Napięcie [V] | 12 |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Natężenie prądu [A] | 0,150 |
Tolerancja [%] | 15 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
Liczba zestyków | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
SW90055CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU VAG
silniki 2.0 TFSI/FSI
Ciśnienie [bar] | 1,5 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | M10 |
Rozmiar klucza | 24 |
Liczba zestyków | 2 |
12850/FAECZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU VAG
Audi , Seat, Skoda, VW silniki 2.0 TFSI/FSI
Wymiar gwintu | M10x1 |
Kolor obudowy | czarny |
Liczba zestyków | 2 |
Ciśnienie [bar] | 1,4 |
10-73-0086CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU AUDI VW
nie podlega zwrotowi
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Ciężar [kg] | 0,04196 |
112 100 TOPRANCZUJNIK CISNIENIA OLEJU
Tryb pracy | hydrauliczny |
Oznaczenie koloru | czarny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |