09SKV095SONDA LAMBDA LANCIA LYBRA
NTK: 0236, 1760, 0234, 0152, 0213, 0478, 1796, 1793, 1800, 0066
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV549SONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 890 |
Liczba przewodów | 3 |
Ciężar [kg] | 0,17 |
Opór [Ohm] | 3,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV593SONDA LAMBDA FIAT LANCIA
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 985 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV596SONDA LAMBDA FIAT LANCIA
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 910 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,17 |
Opór [Ohm] | 3,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV617SONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1175 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,17 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV901SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 1 KABEL
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 1 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
77161/FAESONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość [mm] | 1070 |
Liczba zestyków | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
177431 FEBISONDA LAMBDA ALFA ROMEO
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1070 |
Ciężar [kg] | 0,137 |
7.02604.54.0SONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 980 |
24-76-0025SONDA LAMBDA FIAT
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 970 |
Ciężar [kg] | 0,16323 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |