09SKV694SONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 760 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV911SONDA LAMBDA AUDI A3 VW BORA NEW BEETLE
sonda lambda | sonda lambda |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,16 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77142/FAESONDA LAMBDA AUDI SEAT VW
4-przew.
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Długość [mm] | 920 |
Liczba zestyków | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
175948 FEBISONDA LAMBDA MERCEDES
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1200 |
Ciężar [kg] | 0,122 |
175949 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 580 |
Ciężar [kg] | 0,097 |
dla numeru OE | 06A 906 262 AH |
34388 FEBISONDA LAMBDA AUDI
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 740 |
Ciężar [kg] | 0,095 |
10-76-0015SONDA LAMBDA AUDI VW
4 przewody / 720 mm
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 720 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,156 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0029SONDA LAMBDA AUDI VW
4 przewody / 570 mm
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ciężar [kg] | 0,122 |
Kolor wtyczki | brązowy |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 570 |
dla numeru OE | 06A 906 262 F |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Liczba przewodów | 4 |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |