36525 FEBISILENTBLOK WAHACZA BMW
X3 (F25), X4 (F26)
| Długość [mm] | 48 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
| Materiał | Aluminium |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
38000 FEBIWAHACZ BMW
przód górny p+l BMW 5 F18/F11, BMW 6 F13, BMW 7 08-
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| Materiał | Aluminium |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | góra |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskami gumowymi |
| regulacja pochylenia koła [stopień] | 0 |
| Informacja uzupełniająca | z przegubem nośnym / prowadzącym |
| uwzględnić informację serwisową |
38002 FEBISILENTBLOK WAHACZA BMW
5 F10, 6 F12
| Grubość [mm] | 52 |
| Grubość [mm] | 32 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 53 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 39 |
| Materiał | Aluminium |
| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| regulacja pochylenia koła [stopień] | 0 |
38278 FEBISILENTBLOK WAHACZA BMW
5er (F 10 LCI), 5er (F 10), 5er (F 11 LCI), 5er (F 11), 6er (F 06), 6er (F 12), 6er (F 13)
| Grubość [mm] | 86 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Materiał | Aluminium |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| uwzględnić informację serwisową |
502 584 TOPRANTULEJA WAH. L/P BMW 5 F10/F11
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | na dole |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 15 |
| Szerokość [mm] | 55 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Liczba na oś | 2 |