4961 BIRTHKOREK SPUSTU OLEJU OPEL NISSAN RENAULT
Wysokość [mm] | 16 |
Masa [g] | 22 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M 16x1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
DRM01357KOREK SPUSTOWY OLEJU Z DWOMA USZCZELKAMI PSA, OPEL
PSA/Opel/Renault
Wymiar gwintu | M16x1,5x12 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
390.430 ELRINGKOREK SPUSTU OLEJU OPEL
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Wymiar gwintu | M16x1,5x12 |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
alternatywny zestaw naprawczy | 434.940 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Numer taryfy materiału | 7318158066 |
434.941 ELRINGUSZCZELKA KORKA SPUSTU OLEJU CITROEN PEUGEOT
Wymiar gwintu | M16x1,5x12 |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
Wersja | incl. 834.823 |
Wersja | incl. 813.052 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Numer taryfy materiału | 8484900000 |
178850 FEBIŚRUBA SPUSTU OLEJU NISSAN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
178925 FEBIŚRUBA SPUSTU OLEJU NISSAN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
721 134 TOPRANKOREK MISY OLEJU M16X1,5
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
Wymiar gwintu | M 16 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |