0 258 003 114SONDA LAMBDA AUDI VW
Polo 1,0-1,3 89-94
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 950 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986504 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
0 258 986 502SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
80,100,A6 2.6 (ABC) /bez kataliz./,Audi 80,100,A6,A8 2.8 (AAH) -3przew.-dł.710mm.
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
77112/FAESONDA LAMBDA HONDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 940 |
| Liczba zestyków | 3 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77003 |
177428 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 1010 |
21423 FEBISONDA LAMBDA AUDI VW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 830 |
10-76-0025SONDA LAMBDA AUDI VW
3 przewody / 950 mm
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 850 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 030 906 265 J |
| Długość [mm] | 950 |
| Liczba zestyków | 3 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0078SONDA LAMBDA VW
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 660 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| dla numeru OE | 030 906 265 M |
| Długość przewodu [mm] | 650 |
| Liczba zestyków | 3 |
| Liczba połączeń | 3 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |