13.0460-2764KLOCKI HAMULC. VW SHARAN 10- PRZÓD
Seat Alhambra 10- przód
Szerokość [mm] | 175,0 |
Wysokość [mm] | 70,0 |
Grubość [mm] | 20,0 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
Liczba wskazań zużycia [na oś] | 1 |
Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 185 |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
Liczba śrub | 4 |
system hamulcowy | Lucas / TRW |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0334/0337 |
Dostępne MAPP-Code |
13.0470-2764KLOCKI HAMULC. VW SHARAN 10- PRZÓD
Seat Alhambra 10- przód
Szerokość [mm] | 175,0 |
Wysokość [mm] | 70,0 |
Grubość [mm] | 20,0 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
Liczba wskazań zużycia [na oś] | 1 |
Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 185 |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
Liczba śrub | 4 |
system hamulcowy | Lucas / TRW |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0258/0029 |
Dostępne MAPP-Code | |
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW] | 225 |
B111292 DKMKLOCKI HAMULCOWE AUDI A3 12- SEAT ALHAMBRA 10- LEON 13- SKODA OCTAVIA 12- VW CC
Przód
Strona zabudowy | Oś przednia |
Szerokość [mm] | 175 |
Grubość [mm] | 20 |
Wysokość [mm] | 70 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
system hamulcowy | Lucas / TRW |
GH-410223KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD
AUDI A3 2012-, LEON 2013-, OCTAVIA 2012-, VW GOLF VII 2012-, PASSAT 2010-, SHARAN 2010- [175.2*69.7*20]
Strona zabudowy | Oś przednia |
system hamulcowy | TRW |
Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 260 |
Długość [mm] | 175,2 |
Grubość [mm] | 20 |
Liczba wskazań zużycia [na oś] | 1 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
Wysokość [mm] | 69,7 |
24738.200.2KLOCKI HAMULC. VW SHARAN 10- PRZÓD
Seat Alhambra 10- przód
system hamulcowy | TRW |
Szerokość 1 [mm] | 175 |
Wysokość 1 [mm] | 70 |
Grubość [mm] | 20 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
Liczba wskazań zużycia [na oś] | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |