DRM01357KOREK SPUSTOWY OLEJU Z DWOMA USZCZELKAMI PSA, OPEL
PSA/Opel/Renault
| Wymiar gwintu | M16x1,5x12 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
434.941 ELRINGUSZCZELKA KORKA SPUSTU OLEJU CITROEN PEUGEOT
| Wymiar gwintu | M16x1,5x12 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Wersja | incl. 834.823 |
| Wersja | incl. 813.052 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Numer taryfy materiału | 8484900000 |
FT94722KOREK MISY OLEJU MASTER 10- Z USZCZ M16
| Długość [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
FT94722 FASKOREK MISY OLEJU RENAULT MASTER III 10> PODKŁADKA M16X1.5X12
| Długość [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
178850 FEBIŚRUBA SPUSTU OLEJU NISSAN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
| Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| dla numeru OE | 11128-00Q0B |

178925 FEBIŚRUBA SPUSTU OLEJU NISSAN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
| Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
721 134 TOPRANKOREK MISY OLEJU M16X1,5
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
V46-0422KOREK MISKI OLEJU PEUGEOT
J5 Autobus (280P) 2.0 1981.09->1990.09
| wymagana liczba | 1 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |