818230 GSPPRZEGUB NAPĘDOWY KPL. FORD
FORD C-MAX (DM2) 1.6 TDCi, FORD FOCUS II (DA_) 1.6 TDCi
| Długość [mm] | 109 |
| Wymiar gwintu | M10X1,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 26 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,3 |

305345 GKNPÓŁOŚ NAPĘDOWA FORD, kaucja: 356,00zł
FORD (Europe) C-MAX 2003 -> FORD (Europe) FOCUS ESTATE/ WAGON 2004 ->
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 26 |
| Długość [mm] | 925 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 54 |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 86 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 84 |
| Informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Wymiar gwintu | M10x1.5 |
| Długość 2 [mm] | 390 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubą |
VKJC 5755PÓŁOŚ NAPĘDOWA FORD, VOLVO
FOCUS, FOCUS C-MAX, V50
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 89 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 81,5 |
| Długość [mm] | 920 |
| Wymiar gwintu | M10x1,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 26 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,5 |
| Długość 2 [mm] | 370 |
| Informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
DK52.006PÓŁOŚ NAPĘDOWA FORD
C-Max (CB3) 2/2007 => 8/2010Focus II 9/2004 => 12/2007Focus II FL 12/2007 => 9/2011Focus C-MAX 6/2003 => 2/2007S40 3/2004 => 6/2012V50 3/2004 => 6/2012C30 10/2006 => 12/2012
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,3 |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 97 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 26 |
| Długość [mm] | 921 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 88,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Nowa część |
607-677 CIFAMPRZEGUB NAPĘDOWY KPL. FORD EUROPE
| Wymiar gwintu | M10x1.5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 26 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,4 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 86,9 |
| Materiał osłony | Termoplast |
180749 FEBIWAŁ NAPĘDOWY FORD
| sparowany numer artykułu | 180786 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 26 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Wymiar gwintu | M10x1,5 |
| min. długość [mm] | 922 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 82,3 |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 88,9 |
6015 KAMOKAPRZEGUB NAPĘDOWY ZEW. FORD C-MAX 07-
36/26/56,4MM - FORD C-MAX 07-, FOCUS II 04-
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Długość [mm] | 109 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 26 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 87 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez akcesoriów |
305023 GKNPRZEGUB NAPĘDOWY KPL. P
FORD C-MAX 1.6 TDCi FORD FOCUS II (DA_) 1.6 TDCi
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 26 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56 |
| obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
| Średnica przegubu [mm] | 87 |
| Długość [mm] | 106 |
| Wymiar gwintu | M10x1.5 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze smarem |
NPZ-VV-014 NTYPRZEGUB ZEWN?TRZNY VOLVO S40 II/V50 04-, C30 06-, C70 07-
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 26 |
304 353 TOPRANPRZEGUB HOM. KPL.
| Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica przegubu [mm] | 86,9 |
| Informacja uzupełniająca | z osłoną |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem montażowym/ mocującym |
| Zestaw pełny | |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części |