121-01-003ZAWOR EGR
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części |
8819 BIRTHZAWÓR EGR
Masa [g] | 970 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem temperatury |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
6NU 010 171-541ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN ALFA ROMEO FIAT OPEL
159 (939_) 1.9 JTDM, CROMA (194_), GRANDE PUNTO (199_)SEDICI (FY_) 1.9 D Multijet, ASTRA H, SIGNUM, VECTRA C, ZAFIRA B 1.9 CDTI
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Tryb pracy | elektroniczny |
Liczba zestyków | 2 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
75E9371-JPNZAWÓR EGR ALFA ROMEO 159 05-11, FIAT CROMA 05-
ALFA ROMEO 159 05-11, FIAT CROMA 05-, GRANDE PUNTO 05-, SEDICI 06-, OPEL ASTRA H 04-10, SIGNUM, VECTRA C 04-, ZAFIRA 05-
Tryb pracy | elektryczny |
98193 NISSENSZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FIAT OPEL SAAB
OPEL ASTRA H (04-), OPEL SIGNUM (02-), OPEL VECTRA C (02-), OPEL ZAFIRA B (05-), ALFA ROMEO 159 (05-), FIAT CROMA (05-), FIAT PUNTO GRANDE (05-), FIAT SEDICI (06-), SAAB 9-3 (02-), SUZUKI SX4 (06-)
Materiał | Aluminium |
Liczba zestyków | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Informacja uzupełniająca | z elektroniką |
207 930 TOPRANZAWOR EGR
Tryb pracy | elektryczny |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
40-63-0015ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN OPEL
Astra H, Zafira, Croma, Grande Punto
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 1,12 |
wymagana liczba | 1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba połączeń | 2 |