0 258 986 602SONDA LAMBDA FIAT
Panda Nuova 1.1i (187A1.000), 1.2i 8V (188A4.000) 10.05- -4przew.-dł.310mm.
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
1.998.269SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT TOYOTA
C1 I 1.0, 107 1.0, AYGO I 1.0
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.235 |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.13 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 13 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
ESL-TY-008 NTYSONDA LAMBDA TOYOTA YARIS SCP10 1.0I 16V 1999-/DIAGNOSTYCZNA/
Długość [mm] | 275 |
Strona zabudowy | z przodu |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | z przodu z lewej |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-TY-008 |
70-76-0016SONDA LAMBDA DAIHATSU
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kolor wtyczki | szary |
dla numeru OE | 89465 0D040 |
Długość [mm] | 580 |
Ciężar [kg] | 0,117 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |