IK20TTŚWIECA ISKR.IRIDIUM TWINTIP IK20TT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Świeca zapłonowa | z opornikiem |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | IK20TT |
K20TTŚWIECA ISKR.TWINTIP K20TT
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 1WT318110 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | IK20TT, IK20 |
BKR6EIXŚWIECA ISKR. BKR6EIX
nie podlega zwrotowi
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
BKR6EYAŚWIECA ISKR. TOYOTA BKR6EYA
CELICA,COROLLA,CRESSIDA,CROWN BOSCH: FR7KC, silnik 4AFE
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 4,0 |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
99-75-0012ŚWIECA ISKROWA
nie podlega zwrotowi
| Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
| Długość [mm] | 126 |
| Wysokość [mm] | 51 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Wersja | VR7EC1 |