0 258 986 615SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana, masa izolowana - 4 przewody
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
1.998.235SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
CITROEN, FIAT, LANCIA, RENAULT
Długość przewodu [mm] | 250 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
09SKV639SONDA LAMBDA SAAB VOLVO
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 765 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV993SONDA LAMBDA TOYOTA CITROEN PEUGEOT
TOYOTA CITROEN PEUGEOT 0258006720, 0 258 006 720, 89465-0H010, 894650H010
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77234/FAESONDA LAMBDA SAAB VOLVO
NIE PODLEGA ZWROTOWI
sonda lambda | ogrzewana |
Długość [mm] | 800 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
6PA 358 103-161SONDA LAMBDA SAAB VOLVO
S80 I (TS, XY) 2.0 T 1998.05->2008.02
sonda lambda | ogrzewana |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
7.05270.67.0SONDA LAMBDA FORD
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 770 |
95-76-0007SONDA LAMBDA VOLVO
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 800 |
sonda lambda | ogrzewana |
Wersja | ZR-PLANAR |
Ciężar [kg] | 0,138 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |