0 258 003 714SONDA LAMBDA FORD
Fiesta 1.3i (J6B), Ka 1.3i (JJB/J4K/J4D), Mondeo 1.6i,1.8i,12.0i 16V DOHC-4przew.-dł.375mm.
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 400 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986507 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
ES20025-12B1SONDA LAMBDA FORD
FORD Escort IV-V, Fiesta III, Mondeo I, Focus C-Max
Długość przewodu [mm] | 375 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
09SKV034SONDA LAMBDA
NTK: 0199, 1890, 0135, 0190, 1865, 1638, 5708, DŁUŻSZA 0470
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 375 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV096SONDA LAMBDA FORD
NTK: 1638 (1108795)
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV557SONDA LAMBDA FORD MAZDA
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 375 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV904SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77168/FAESONDA LAMBDA FORD
Escort 1.6i 16V (L1K/L1E),Escort 1.8i 16V (RDA) - Zetec 08.95-01.99 -4przew.-
sonda lambda | ogrzewana |
Długość [mm] | 360 |
Liczba zestyków | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
25-76-0002SONDA LAMBDA FORD
nie podlega zwrotowi
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 360 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Ciężar [kg] | 0,13 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |