SW90008CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
E21,E30,E12,E28,E24,E23 M12x1,5
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Kolor obudowy | czerwony/brązowy |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Średnica [mm] | 24 |
| Rozmiar klucza | 24.0 |
| Liczba zestyków | 1 |
04428 FEBICZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
BMW E21,E30,E12,E28,E24,E23 M12x1,5
| Długość [mm] | 47 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Liczba połączeń | 1 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
6ZL 003 259-121CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
(MOCOW.WTYCZKA)BRĄZOWYE21,E30,E12,E28,E24,E23 M12x1.5 7.0026
| Moment dokręcenia od [Nm] | 50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| Tolerancja [%] | 10 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
1193500300czujnik ciśnienia oleju
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Liczba połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1,5 |
400 677 TOPRANCZUJNIK CISNIENIA OLEJU
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
20-73-0122-1CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
nie podlega zwrotowi
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,2 - 0,5 |
OS3522 VERNETCZUJNIK CISNIENIA OLEJU
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rodzaj czujnika | typ czujnika zamknięty |