ABE9006ŁOŻYSKO AS-PS
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006 (FAG)ŁOŻYSKO FAG
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006 (NSK)ŁOŻYSKO NSK
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006 (NTN)ŁOŻYSKO NTN
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006 (SKF)ŁOŻYSKO SKF
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9016ŁOŻYSKO AS-PS
Średnica wewnętrzna [mm] | 15,00 |
Wysokość [mm] | 13,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 35,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABR2001OBUDOWA ALTERNATORA
PRZÓD
średnica zewnętrzna [mm] | 146,00 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 47,00 |
Wysokość [mm] | 41,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
AFP2002KOŁO PASOWE ALTERNATORA
Koło pasowe wolnobieżne alternatora AS-PL
Liczba rowków | 6 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
AFP2002 (V)KOŁO PASOWE ALTERNATORA
Koło pasowe wolnobieżne alternatora AS-PL Premium quality
Liczba rowków | 6 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
AFP9002POKRYWA KOŁA PASOWEGO
Pokrywa koła pasowego wolnobieżnego alternatora
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55,45 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 52,30 |
Długość 1 [mm] | 4,7 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
AR2013WIRNIK ALTERNATORA AS-PL
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
średnica zewnętrzna [mm] | 107,50 |
Długość 1 [mm] | 202 |
Liczba rowków | 8 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ARC2020MOSTEK PROSTOWNICZY ALTERNATORA
średnica zewnętrzna [mm] | 127,50 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 49,80 |
Natężenie prądu [A] | 35 |
Liczba diod | 8 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ARE2008REGULATOR NAPIĘCIA
Regulator napięcia alternatora AS-PL
Napięcie [V] | 12 |
Jakość | ECONOMY LINE |
Nowa część bez depozytu |
ARS2004IZOLATOR ALTERNATORA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 24,80 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 8,80 |
Wysokość 1 [mm] | 16,00 |
Wysokość 2 [mm] | 14,00 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 19,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ARS2013ŚRUBA AS-PL
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość 1 [mm] | 19,7 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ARS2014SZPILKA ALTERNATORA AS-PL
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość 1 [mm] | 79,5 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ARS2015USZCZELNIACZ ALTERNATORA AS-PL
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 14,80 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 32,00 |
Wysokość 1 [mm] | 9,30 |
Wysokość 2 [mm] | 8,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ARS9047NAKRĘTKA M8X1
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Grubość [mm] | 6,30 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
AS2010UZWOJENIE ALTERNATORA AS-PL
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 108,50 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 129,70 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
P2001POMPA PODCIŚNIENIA
Wysokość [mm] | 57,50 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
101560 FEBIALTERNATOR OPEL
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Ø koła pasowego [mm] | 59,7 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba żeber | 6 |
Ciężar [kg] | 6,83 |
LRB00487ALTERNATOR 12V, kaucja: 61,50zł
100A OPEL
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | L-W PLUG 21 |
ID wykonania wtyczki | 0021 |
Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
Ciężar netto [kg] | 6,6 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |