ADG07049SONDA LAMBDA SUZUKI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| uwzględnić informację serwisową |
0 258 986 501SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda nie podgrzewana -1 przewód
| Liczba przewodów | 1 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
F 00H L00 311SONDA LAMBDA DAEWOO OPEL SUBARU SUZUKI
Corsa A,B 1.2 OHC,Kadett 1,3(C13N),Corsa,Astra 1.4,1.6 OHC/DOHC, Espero,Lanos 1,5(A15MF)-1przew.-dł.320mm.
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 422 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986501 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
09SKV069SONDA LAMBDA
DAEWOO LANOS ASTRA 1 kable z wtyczką
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 320 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
17536 FEBISONDA LAMBDA OPEL DAEWOO
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Ciężar [kg] | 0,083 |
6PA 358 103-361SONDA LAMBDA OPEL DAEWOO
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | nieogrzewany |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
7.02604.15.0SONDA LAMBDA CHEVROLET DAEWOO OPEL
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | nieogrzewany |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 360 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
40-76-0001SONDA LAMBDA 1 PRZEW.
nie podlega zwrotowi
| Długość [mm] | 400 |
| Liczba przewodów | 1 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
40-76-0018SONDA LAMBDA OPEL
Corsa C, Astra G, Vectra B, C, Zafira
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 350 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |