1 986 A00 613ALTERNATOR
AUDI, SEAT, SKODA, VW (VOLKSWAGEN)
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8), E(M5) |
ID wykonania wtyczki | 181 |
Długość [mm] | 198 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1 986 A00 896ALTERNATOR 12V
140A AUDI A4 (8K2, B8 , 8KH, B8, 8K5, B8) 2.0 TDI, A5 (8T3, 8F7, 8TA) 2.0 TDI, Q5 (8R) 2.0 TDI
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 166 |
Długość [mm] | 198 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1 986 A00 906ALTERNATOR 12V
140A ,VAG 1.4 TSI/TFSI
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49,5 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 166 |
Długość [mm] | 198 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01375ALTERNATOR SEAT SKODA VW
140A, Ibiza V 1.0, Fabia III 1.0/1.6, Octavia III 1.6, Rapid 1.6, Yeti 1.6, Caddy IV 1.6, Golf Sportsvan 1.6, Golf VII 1.6, Polo 1.0/1.6 2014-
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49,7 |
Zacisk | B+ (M8) |
ID wykonania wtyczki | 125 |
Długość [mm] | 181 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
A0429ALTERNATOR AS-PL
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | 0124525114 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A0468SALTERNATOR 12V
140A, VAG 1.4 TSI/TFSI
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Wersja | 0124525543 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A0592SALTERNATOR 12V SEAT SKODA VW
140A, Ibiza V 1.0, Fabia III 1.0/1.6, Octavia III 1.6, Rapid 1.6, Yeti 1.6, Caddy IV 1.6, Golf Sportsvan 1.6, Golf VII 1.6, Polo 1.0/1.6 2014-
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | F000BL08A1 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A3299ALTERNATOR AS-PL
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | TG14C044 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
0 124 525 530ALTERNATOR 12V
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Długość [mm] | 210 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0 124 525 543ALTERNATOR 12V
X
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Długość [mm] | 215 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0 986 081 340ALTERNATOR 12V, kaucja: 492,00zł
140A AUDI A4 (8K2, B8 , 8KH, B8, 8K5, B8) 2.0 TDI, A5 (8T3, 8F7, 8TA) 2.0 TDI, Q5 (8R) 2.0 TDI
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 166 |
Długość [mm] | 210 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0 986 083 140ALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
AUDI, SKODA, VW
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | B+(M8),LIN |
ID wykonania wtyczki | PL166 |
Długość [mm] | 198 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0 986 084 350ALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
AUDI, SEAT, SKODA, VW
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8), E(M5) |
ID wykonania wtyczki | 181 |
Długość [mm] | 198 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
8EL 015 630-611ALTERNATOR 12V VAG
140A , 1.4 TSI/TFSI
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Liczba rowków | 6 |
niewymagany zwrot starej części | |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
LRA03185ALTERNATOR 12V, kaucja: 153,75zł
140A AUDI A4 (8K2, B8 , 8KH, B8, 8K5, B8) 2.0 TDI, A5 (8T3, 8F7, 8TA) 2.0 TDI, Q5 (8R) 2.0 TDI
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | LIN2 PLUG 238 |
ID wykonania wtyczki | 0239 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8,5 |
Ciężar netto [kg] | 7,1 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
LRA03552ALTERNATOR 12V VAG, kaucja: 307,50zł
140A , 1.4 TSI/TFSI
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | COM |
ID wykonania wtyczki | 0239 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8,5 |
Ciężar netto [kg] | 6,83 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |