BPR6HSAŚWIECA ISKR. MOTOCYKLE BPR6HSA
nie podlega zwrotowi
Rozmiar klucza | 20,8 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 12,7 |
Świeca zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,5 |
OE038/T10ŚWIECA ISKR. OE038
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Technika połączeń | M4/SAE |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Rozmiar klucza | 21 mm |
Jakość/Klasa | Nickel GE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
Długość gwintu [mm] | 12,7 |
Techniczny numer informacyjny | L82YC |
Położenie elektrod [mm] | 3 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
Długość opakowania [cm] | 8,85 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
Wysięg [mm] | 1,5 |
WF20TTŚWIECA ISKR. TWINTIP WF20TT
Fiat Panda, Opel Corsa / Omega , można stosować w zamian za : V-LINE : 3,18
Technika połączeń | Crimped SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 20.6 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 52 |
Wersja na kraj | Japonia |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Długość gwintu [mm] | 12,7 |
Ciężar brutto [g] | 55 |
BPR6HIXŚWIECA ISKR. OPEL BPR6HIX
nie podlega zwrotowi
Rozmiar klucza | 20,8 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 12,7 |
Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,5 |