240633 ABSDRĄŻEK KIEROWNICZY SEAT, SKODA, VW
Mii/Citigo/Up (11-16)
| Długość przegub osiowy [mm] | 304 |
| Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT |
| Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT |
| sparowany numer artykułu | 240633 |
38073 FEBIDRĄŻEK KIEROWNICZY VW AUDI
| Długość [mm] | 306 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,560 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przeciwnakrętką |
44240 FEBIDRĄŻEK KIEROWNICZY VW
UP 1.0 2011.08->
| sparowany numer artykułu | 44241 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,958 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przeciwnakrętką |
| uwzględnić informację serwisową |
44241 FEBIDRĄŻEK KIEROWNICZY SEAT
| sparowany numer artykułu | 44240 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,958 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przeciwnakrętką |
| uwzględnić informację serwisową |
L29231DRĄŻEK KIEROWNICZY SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN
CITIGO, MII, UP
| Ciężar [kg] | 0,700 |
| Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym |
| Wymiar gwintu | M14x1,5/M14x1,5 |
| Długość [mm] | 305 |
| wymagana liczba | 2 |
| Długość opakowania [cm] | 43,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 4 |
116 130 TOPRANDRAZEK KIEROWNICZY
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Gwint zewn. 1 [mm] | M 14 x 1,5 |
| Długość przegub osiowy [mm] | 323 |
| Gwint zewn. 2 [mm] | M 14 x 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przeciwnakrętką |
JAR1272DRĄŻEK KIEROWNICZY SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Długość przegub osiowy [mm] | 306 |
| Długość całkowita [mm] | 322,5 |
| Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |