A0429ALTERNATOR AS-PL
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | 0124525114 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A3299ALTERNATOR AS-PL
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | TG14C044 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
1 986 A00 896ALTERNATOR 12V
140A AUDI A4 (8K2, B8 , 8KH, B8, 8K5, B8) 2.0 TDI, A5 (8T3, 8F7, 8TA) 2.0 TDI, Q5 (8R) 2.0 TDI
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 166 |
Długość [mm] | 198 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL10379ASALTERNATOR 12V 140A
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0463 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6800 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | AUDI |
LRA03185ALTERNATOR 12V, kaucja: 153,75zł
140A AUDI A4 (8K2, B8 , 8KH, B8, 8K5, B8) 2.0 TDI, A5 (8T3, 8F7, 8TA) 2.0 TDI, Q5 (8R) 2.0 TDI
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | LIN2 PLUG 238 |
ID wykonania wtyczki | 0239 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8,5 |
Ciężar netto [kg] | 7,1 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |