0 001 107 442ROZRUSZNIK BMW
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30 |
Zacisk | 50 |
Zacisk | 30h |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 21 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Średnica otworu [mm] | 8 |
Długość [mm] | 213,6 |
Szerokość [mm] | 125 |
Wysokość [mm] | 137,5 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 33 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 120 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 33 |
LRS02205ROZRUSZNIK 12V, kaucja: 578,10zł
1,4kW BMW 530i 3.0 (E60), X3 3.0i (E83), Z4 3.0i (E85)
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 76 |
Liczba zębów | 9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | Pin "30" M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" M6 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 2,1 |
20-12-14900ROZRUSZNIK BMW
nie podlega zwrotowi
Nowa część bez depozytu | |
Liczba zębów | 9 |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów gwintowanych | 0 |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ciężar [kg] | 3,194 |
20-12-17110ROZRUSZNIK BMW
nie podlega zwrotowi
Nowa część bez depozytu | |
Liczba zębów | 9 |
Nowa część | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ciężar [kg] | 2,71 |