121-01-002ZAWOR EGR FIAT OPEL 1.9JTD
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części |
14SKV012ZAWÓR EGR ALFA ROMEO, FIAT JTD, OPEL 1.9 CDTI
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
niewymagany zwrot starej części | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Ciężar [kg] | 1,24 |
37475 FEBIZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN ALFA ROMEO
Liczba połączeń | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 1,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
GH-731056EGR ZAWÓR
ALFA ROMEO 147 1.9JTD 11.2002->, OPEL ASTRA H 1.9CDTI 04.2004->, VECTRA C 1.9CDTI 2004->, SAAB 9-3 1.9 TID 09.2004->
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
98173 NISSENSZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN VAG
VW-GOLF IV (97-), VW-GOLF V (03-), VW-JETTA III (05-), VW-BEETLE (98-), VW-BORA (99-), VW-LUPO (98-), VW-PASSAT B6 (05-), VW-POLO IV (01-), VW-TOURAN (03-), AUDI A 3 / S 3 (96-), SKODA FABIA II (07-), SKODA OCTAVIA I (96-), SKODA OCTAVIA II (04-), SKODA R
Materiał | Aluminium |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Informacja uzupełniająca | bez elektroniki |
207 441 TOPRANZAWOR EGR
Tryb pracy | elektryczny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba uszczelek | 2 |