ES20118-12B1SONDA LAMBDA LANCIA RENAULT
DAIHATSU Sirion 1.0L, LANCIA Lybra 2.4 JTD, LEXUS GS 3.0L, RENAULT Megane I 1.4L, TOYOTA Avensis 2.0L, 2.4L, Camry 3.0L, Carina E 2.0L, Land Cruiser 4.7L, MR 2 1.8L, Picnic 2.0L, Prius 1.5L, RAV 4 2.0L, Yaris 1.0L, 1.3L, 1.5L, VAUXHALL Astra II 1.7TD
Długość przewodu [mm] | 369 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
09SKV011SONDA LAMBDA
NTK: 0473, 0484, 1839 Z FLANSZĄ
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 392 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV583SONDA LAMBDA CITROEN DAIHATSU LEXUS PEUGEOT
CITROEN DAIHATSU LEXUS PEUGEOT TOYOTA
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 410 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175966 FEBISONDA LAMBDA TOYOTA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 410 |
Ciężar [kg] | 0,092 |
ESL-TY-008 NTYSONDA LAMBDA TOYOTA YARIS SCP10 1.0I 16V 1999-/DIAGNOSTYCZNA/
Długość [mm] | 275 |
Strona zabudowy | z przodu |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | z przodu z lewej |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-TY-008 |
70-76-0016SONDA LAMBDA DAIHATSU
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kolor wtyczki | szary |
dla numeru OE | 89465 0D040 |
Długość [mm] | 580 |
Ciężar [kg] | 0,117 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |