0 258 986 507SONDA LAMBDA FIAT FORD LANCIA
Uniwersalna sonda regulacyjna Brava/o,Marea,Lybra 1.6i 16V (182A4.000) 05.98-11.98 -4przew.-dł.610mm.
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES10882-12B1SONDA LAMBDA CHRYSLER
Długość przewodu [mm] | 485 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | ogrzewana |
77501/FAESONDA LAMBDA CHRYSLER DODGE
Długość [mm] | 500 |
Liczba zestyków | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
177398 FEBISONDA LAMBDA MERCEDES
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 462 |
Ciężar [kg] | 0,098 |
177400 FEBISONDA LAMBDA MERCEDES
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 503 |
Ciężar [kg] | 0,090 |
177514 FEBISONDA LAMBDA MERCEDES
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 321 |
Ciężar [kg] | 0,081 |
ESL-CH-005 NTYSONDA LAMBDA CHRYSLER VOYAGER 04-10,PT CRUISER 04-,300C 04-10,PACIFICA 04
Kolor | czarny |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Strona zabudowy | z przodu |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-CH-005 |
ESL-UV-001 NTYUNIWERSALNA SONDA LAMBDA ALFA ROMEO,AUDI,CHRYSLER,CITROEN,FIAT,FORD,HONDA,HYUNDA
sonda lambda | sonda lambda |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Numer seryjny | ESL-UV-001 |
33-76-0001CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. CHRYSLER
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 420 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 475 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Ciężar [kg] | 0,142 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |