F 026 C00 467CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS UNIWERSALNY METALOWY
433Mhz, Zawór metalowy tytanowy, typ skręcany
| programowalny | |
| Kolor | tytan |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Materiał | Stal |

6PP 358 139-011CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS AUDI, BMW, PORSCHE, VW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-031CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS BMW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-041CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS BMW VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-071CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE HYUNDAI KIA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-081CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE HYUNDAI KIA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-101CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE HYUNDAI
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-111CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE HYUNDAI KIA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-131CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS INFINITI NISSAN RENAULT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-141CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS CITROEN PEUGEOT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-191CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS CHEVROLET OPEL
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-211CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS BMW MERCEDES
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-231CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS FIAT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
| nie dla kraju produkcji pojazdu | USA |
6PP 358 139-261CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE CHEVROLET OPEL SAAB
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-301CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS CHRYSLER DODGE JEEP
ECOSPORT, FIESTA VII, FOCUS IV, GALAXY (CK), KUGA II, MONDEO V, S-MAX (CJ)
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-331CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE NISSAN RENAULT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-381CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE HYUNDAI KIA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-391CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS CITROEN MITSUBISHI PEUG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-411CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE ALFA ROMEO JEEP
GIULIA (952_), STELVIO (949_), COMPASS (MP, M6), GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2)
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-421CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE CHRYSLER DODGE JEEP
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-431CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS LEXUS TOYOTA
LEXUS, TOYOTA AURIS 12-
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-441CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE LEXUS TOYOTA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-461CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS
433 MHz
| niezaprogramowany | |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Materiał trzonka zaworu | Guma masywna |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-471CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS
433 MHz
| niezaprogramowany | |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PP 358 139-481CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONIE TPMS
433 MHz
| niezaprogramowany | |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Kolor | czarny |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
10-72-0833CZUJNIK, CIŚNIENIE W OPONACH VW
| Kolor | srebrny |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Rodzaj zaworu | Zawór powietrzny |
| Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z systemem kontroli ciśnienia w ogumieniu |
| Informacja uzupełniająca | z zaworami |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Zestaw pełny | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| dla numeru OE | 7PP 907 275 F |
| zaprogramowany |
22-72-0135CZUJNIK, CIŚNIENIE W OPONACH PEUGEOT
| Kolor | srebrny |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Rodzaj zaworu | Zawór powietrzny |
| Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z systemem kontroli ciśnienia w ogumieniu |
| Informacja uzupełniająca | z zaworami |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Zestaw pełny | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| dla numeru OE | 5430.T4 |
| zaprogramowany |
30-72-0224CZUJNIK, CIŚNIENIE W OPONACH SSANGYONG
| Kolor | srebrny |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Rodzaj zaworu | Zawór powietrzny |
| Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z systemem kontroli ciśnienia w ogumieniu |
| Informacja uzupełniająca | z zaworami |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Zestaw pełny | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| dla numeru OE | A 000 905 18 04 |
| zaprogramowany |