0 242 235 668ŚWIECA ISKR. SUPER PLUS +7
FR7LDC+ SUPER PLUS +7
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 |
Położenie elektrod [mm] | 6 |
Liczba zestyków | 2 |
0 242 235 914ŚWIECA ISKR. SUPER PLUS +7 KPL. 4 SZT.
FR7LDC+ SUPER PLUS +7
Jednostka ilości | Komplet |
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 |
Położenie elektrod [mm] | 6 |
Liczba zestyków | 2 |
OE026/T10ŚWIECA ISKR. OE026
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Technika połączeń | M4/SAE |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Jakość/Klasa | Nickel GE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Techniczny numer informacyjny | RC8DMC |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
Długość opakowania [cm] | 8,85 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
Opór od [kOhm] | 3 |
Opór do [kOhm] | 9 |
Wysięg [mm] | 3 |
IK20ŚWIECA ISKR. IRIDIUM POWER
NIE PODLEGA ZWROTOWI
dla numeru OE | 1086020 |
Technika połączeń | Crimped SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 43 |
Wersja na kraj | Japonia |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Ciężar brutto [g] | 46 |
IK20TTŚWIECA ISKR.IRIDIUM TWINTIP IK20TT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Technika połączeń | Solid SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 43 |
Wersja na kraj | Japonia |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Ciężar brutto [g] | 46 |
K20TTŚWIECA ISKR.TWINTIP K20TT
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
dla numeru OE | 1WT318110 |
Technika połączeń | Solid SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 43 |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Ciężar brutto [g] | 46 |
13503 FEBIŚWIECA ZAPŁONOWA DAIHATSU
NIE PODLEGA ZWROTOWI
zawiera numeru artykułu | 13501 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 |
Odstęp elektrod [mm] | 1 |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
Ciężar [kg] | 0,048 |
13518 FEBIŚWIECA ZAPŁONOWA BMW
5 (E28) 525 i 1980.06->1987.12
zawiera numeru artykułu | 13516 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 |
Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
BKR6EKB-11ŚWIECA ISKR. TOYOTA 3583 BKR6EKB-11
CAMRY 2,2-3,0 96-(sil.5SFE,1MZFE,), LITEACE 2,0 98-, TOWNACE
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19,0 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 6,3 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |