JRP109PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA BMW
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Ograniczenia producenta | TRW | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Długość całkowita [mm] | 990 | 
| Technika połączeń | verzahnt | 
| Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 54 | 
| Długość przyłącza [mm] | 35 | 
| Średnica mocowania [mm] | 17,3 | 
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 235 | 
| Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 17,3 | 
| Przestrzegać danych technicznych | |
| alternatywny zestaw naprawczy | JRP723 | 
JRP723PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA BMW
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Ograniczenia producenta | ZF | 
| Długość całkowita [mm] | 980 | 
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 235 | 
| Gwint zewn. 1 [mm] | M14 x 1,5 | 
| Długość zewnętrzna [mm] | 102 | 
| Technika połączeń | verzahnt | 
| Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 54 | 
| Średnica mocowania [mm] | 17,5 | 
| Długość przyłącza [mm] | 43 | 
| Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 17,5 | 
| Przestrzegać danych technicznych | |
| alternatywny zestaw naprawczy | JRP109 |