L29C25PODUSZKA STABILIZATORA MERCEDES
MERCEDES Sprinter 408D, Sprinter 410D, Sprinter 411D, Sprinter 412D, Sprinter 413D, Sprinter 414, Sprinter 414D, Sprinter 415D, Sprinter 416D, Sprinter 418D, Sprinter 419D, Sprinter 424, Sprinter 509D, Sprinter 510D, Sprinter 511D, Sprinter 513D, Sprinter
00726927 TEDPODUSZKA STABILIZATORA VOLKSWAGEN
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
Parametr twardości Shore A dla korpusu | 80 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
wymagana liczba | 2 |
Kolor | czerwony |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Informacja uzupełniająca | z nakładką ze smarem |
Materiał | PU (poliuretan) |
Długość [mm] | 46 |
55111597101PODUSZKA STABILIZATORA VAG
Strona zabudowy | Oś tylna |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
4195 BIRTHPODUSZKA STABILIZATORA
Wysokość [mm] | 54 |
Szerokość [mm] | 50 |
Długość [mm] | 46,5 |
Masa [g] | 80 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
Parametr twardości Shore A dla korpusu | 75 |
FT18446GUMA STABILIZATORA MERCEDES SPRINTER 95> 901-905 TYŁ 27MM
Strona zabudowy | tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
Materiał | Guma |
18875 FEBIPODUSZKA STABILIZATORA DB
/TYŁ/ SPRINTER CDI
Wersja wzmocniona | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
Materiał | Guma |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Ciężar [kg] | 0,077 |
512319 GSPPODUSZKA STABILIZATORA LINCOLN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
dla numeru OE | 051 188 00 AA |
00726764 TEDPODUSZKA STABILIZATORA VOLKSWAGEN
Długość [mm] | 46 |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Ciężar [kg] | 0,079 |
wymagana liczba | 2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Rodzaj łożyskowania | Poduszka gumowa |
110 918 TOPRANTULEJA STABILIZATORA
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Rodzaj łożyskowania | Poduszka gumowa |
Zamiana tylko w parach | |
Kształt | szczelinowy |
Liczba na oś | 2 |