ES20014-12B1SONDA LAMBDA FORD JAGUAR
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość przewodu [mm] | 414 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
ES20318-12B1SONDA LAMBDA FORD
FORD Cougar 2.5L, Fiesta IV 1.25L, Fiesta V 1.25L, 1.3L, 1.4L, 1.6L, Focus 1.4L, 1.6L, 1.8L, 2.0L, Fusion 1.25L, 1.4L, 1.6L, KA 1.3L, Maverick 3.0L, Mondeo I 2.5L, Mondeo II 2.5L, Mondeo III 2.5L, 3.0L, Street KA 1.6L, Tourneo Connect 1.8L, Transit Connec
| Długość przewodu [mm] | 339 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
09SKV904SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
176361 FEBISONDA LAMBDA MAZDA
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 510 |

7.02604.60.0SONDA LAMBDA FORD
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
368470 VALEOSONDA LAMBDA
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
25-76-0024SONDA LAMBDA FORD
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 430 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |