0 241 229 715ŚWIECA ISKROWA W8DC
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 20,8 |
Położenie elektrod [mm] | 3 |
Liczba zestyków | 1 |
0 242 229 656ŚWIECA ISKR. SUPER PLUS +3
WR8DC+ SUPER PLUS +3
Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 20,8 |
Położenie elektrod [mm] | 3 |
Liczba zestyków | 1 |
OE015/T10ŚWIECA ISKR. OE015
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Technika połączeń | M4/SAE |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Rozmiar klucza | 21 mm |
Jakość/Klasa | Nickel GE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Techniczny numer informacyjny | N12YC |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
Długość opakowania [cm] | 8,85 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
Wysięg [mm] | 3 |
W20TTŚWIECA ISKR.TWINTIP W20TT
Daewoo Lanos, Fiat Cinquecento, Renault Laguna , można stosować w zamian za : V-LINE : 1,2,4,10,13
Technika połączeń | Crimped SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 20.6 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 58 |
Wersja na kraj | Japonia |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Ciężar brutto [g] | 61 |
13456 FEBIŚWIECA ZAPŁONOWA BMW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
zawiera numeru artykułu | 13454 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 21 |
Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Ciężar [kg] | 0,04 |
99-75-0001ŚWIECA ISKROWA
nie podlega zwrotowi
Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Ciężar [kg] | 0,06 |