OE178/T10ŚWIECA ISKR. OE178
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Technika połączeń | SAE |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Jakość/Klasa | Cu-core GE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
Długość gwintu [mm] | 26,5 |
Techniczny numer informacyjny | REC9MCLX |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
Długość opakowania [cm] | 8,65 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
Opór od [kOhm] | 3 |
Opór do [kOhm] | 7,5 |
Wysięg [mm] | 3 |
KH16TTŚWIECA ISKR.TWINTIP KH16TT
Citroen Xsara Picasso, Nissan Almera / Micra / Primera
Technika połączeń | Solid SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 48 |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Długość gwintu [mm] | 26,5 |
Ciężar brutto [g] | 51 |
artykuł alternatywny | IKH16TT |
LFR5BŚWIECA ISKR. CITROEN,PEUGEOT LFR5B
PEUGEOT 206 16V 2.0 99-,CITROEN XSARA,C5 1.8-2.0 16V 00-
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 26,5 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
V-LINE 46ŚWIECA ISKR. LFR5B KPL.4SZT V-LINE -46
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 26,5 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
246867 VALEOŚWIECA ISKR.
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Długość gwintu [mm] | 26,5 |
Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |