0 242 229 528ŚWIECA ISKROWA HR8BC
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 11,2 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Liczba zestyków | 1 |
ITF20TTŚWIECA ISKR. IRIDIUM TWIN TIP ITF20TT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Świeca zapłonowa | z opornikiem |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 40 |
| Ciężar brutto [g] | 43 |
| artykuł alternatywny | - |
T20PRUŚWIECA ISKR. CHEVROLET T20PRU
BOSCH: HR6B/HR6BC/HR6BP
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 11,2 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | CR43CTS |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 40 |
| Ciężar brutto [g] | 43 |
| artykuł alternatywny | ITF20TT |
BPR5FSŚWIECA ISKR. CHEVROLET BPR5FS
nie podlega zwrotowi
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 11,2 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
UR5IXŚWIECA ISKROWA UR5IX
nie podlega zwrotowi
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 11,2 |
| Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Położenie elektrod [mm] | 4,0 |
| Rodzaj paliwa | CNG/LPG |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |