SMA0132 ASHIKAPODUSZKA AMORTYZATORA TYL
| Strona zabudowy | Oś tylna |
10819 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VAG
/TYŁ/ GOLF 4, BORA, NEW BEATLE, A3, OCTAVIA
| Średnica wewnętrzna [mm] | 11 |
| Materiał | Aluminium |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rozstaw otworów [mm] | 102 |
| Ciężar [kg] | 0,28 |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| uwzględnić informację serwisową |
19274 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI SEAT
/tył/ GOLF 4, A2, IBIZA/CORD. 99-, FABIA
| Długość [mm] | 125 |
| Wysokość [mm] | 58 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,3 |
| Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
| uwzględnić informację serwisową |
22986 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VW/AUDI/SEAT
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,28 |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
| uwzględnić informację serwisową |
37879 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA KPL. VW
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,37 |
| Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
37896 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA KPL. VW
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,462 |
| Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
| Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
209135 KAMOKAPODUSZKA AMORT. KPL. TYŁ AUDI A1 10-
AUDI A1 10-, A2 00-05, A3 96-03, SEAT CORDOBA 02-09, IBIZA 02-09, LEON 99-06, TOLEDO 98-06, SKODA FABIA 06-, OCTAVIA 97-, VW GOLF IV 98-04, POLO 01-
| Strona zabudowy | Oś tylna |
209231 KAMOKAGÓRNE MOCOWANIE AMORT.TYŁ AUDI A1 03-13, Q3 11-18,
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Kształt | okrągły |
109 878 TOPRANPODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI SEAT
/tył/ GOLF 4, A2, IBIZA/CORD. 99-, FABIA
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Strona zabudowy | góra |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj korpusu | obudowa aluminiowa |
| Liczba na oś | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
| Zamiana tylko w parach |