JRM466PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL
Tryb pracy | mechaniczne |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Ograniczenia producenta | TRW |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
Długość całkowita [mm] | 1164 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 162 |
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 14,3 |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 26 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 412 |
Średnica punktów mocowania [mm] | 12,2 |
Długość przegub osiowy [mm] | 190 |
Rozmiar gwintu przegub aksjalny | M14x1,5 |
Suw [mm] | 142 |
Przestrzegać danych technicznych | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego |
JRM467PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA MANUALNA OPEL
Tryb pracy | mechaniczne |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Ograniczenia producenta | TRW |
Długość całkowita [mm] | 1164 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 162 |
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 14,3 |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 26 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 412 |
Średnica punktów mocowania [mm] | 12,2 |
Długość przegub osiowy [mm] | 190 |
Rozmiar gwintu przegub aksjalny | M14x1,5 |
Suw [mm] | 132 |
Przestrzegać danych technicznych | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego |