T16TTŚWIECA ISKR. TWINTIP T16TT
Ford Ka / Scorpio, Chevrolet Trans Sport , można stosować w zamian za : V-LINE : 31
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 17,5 |
| Średnica [mm] | 14 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 40 |
| Ciężar brutto [g] | 43 |
| artykuł alternatywny | IT16TT |

CET9ŚWIECA ISKR. CET9
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z gniazdem stożkowym |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 17,5 |
| Techniczny numer informacyjny | CET9 |
| Technika połączeń | SAE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
IT16TTŚWIECA ISKR.IRIDIUM TWINTIP IT16TT
Świeca Iridium TT Ford
| Świeca zapłonowa | z opornikiem |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 17,5 |
| Średnica [mm] | 14 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 40 |
| Ciężar brutto [g] | 43 |
| artykuł alternatywny | IT16TT |
13440 FEBIŚWIECA ZAPŁONOWA MERCEDES
sedan (W124) 260 E 4-matic (124.226) 1984.12->1993.06
| zawiera numeru artykułu | 13439 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 18 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
| Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
13441 FEBIŚWIECA ZAPŁONOWA MERCEDES
SL (R129) 300 SL (129.060) 1989.03->2001.12
| zawiera numeru artykułu | 13439 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 18 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
| Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
13443 FEBIŚWIECA ZAPŁONOWA FORD
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zawiera numeru artykułu | 13442 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 18 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
| Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
13444 FEBIŚWIECA ZAPŁONOWA FORD
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| zawiera numeru artykułu | 13442 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 18 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
| Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
BP5EFSŚWIECA ISKR. ROVER BP5EFS
ROVER 2300,1502 BOSCH: H8DC/H8DP
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 17,5 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | nieodkłócony |
| Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |