201200 ABSŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY BMW
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 103 |
Wysokość 1 [mm] | 41 |
Liczba połączeń kołnierzowych | 4 |
Ciężar [kg] | 1,68 |
26312 FEBIŁOŻYSKO KOŁA BMW
Szerokość [mm] | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
średnica zewnętrzna [mm] | 80 |
Rodzaj łożyska | dwurzędowe |
Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Ciężar [kg] | 1,518 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
9245012 GSPŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY BMW
5 Touring (E61) 525 i 2004.06->2010.12
Wymiar gwintu | M12X1,5 |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
Felga, liczba otworów | 4 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 45 |
9245012K GSPŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY BMW
5 Touring (E61) 525 i 2004.06->2010.12
Wersja | One |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
Felga, liczba otworów | 4 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 45 |
KLT-BM-020 NTYPIASTA KO?A TY? BMW X5 E53 99-05, BMW 5 E61 05- , BMW 6 E63/E64 04-, BMW 7 0
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
średnica zewnętrzna [mm] | 80 |
Numer seryjny | KLT-BM-020 |
R150.38ŁOŻYSKO KOŁA
Liczba otworów | 4 |
Informacja uzupełniająca | z poduszką gumową |
Szerokość 1 [mm] | 37 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 80 |
Średnica punktów mocowania [mm] | 12 |
Liczba zestyków | 48 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 126 |
501 610 TOPRANPIASTA TYL L/P
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Liczba na oś | 2 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
średnica zewnętrzna [mm] | 80 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
Szerokość [mm] | 37 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Zestaw pełny |