VKMA31338ZESTAW PASKA KLINOWEGO SEAT, SKODA, VW
Mii, CITIGO, UP
Długość [mm] | 1000 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Liczba żeber | 6 |
47295 FEBIROLKA PROWADZĄCA SEAT
Ibiza V (6P), Mii (KF), Toledo IV (KG)
Szerokość powierzchni przylegania rolki [mm] | 26 |
Materiał obudowy | Aluminium |
Materiał rolki kierunkowej | Tworzywo sztuczne |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Ciężar [kg] | 0,294 |
T39345 GATESROLKA NAPINACZA
OE zaleca wymianę pełnego zestawu | |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
Szerokość [mm] | 26 |
531 0871 10ROLKA NAPINACZA SEAT SKODA VW
Średnica [mm] | 75 |
Szerokość [mm] | 26 |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu |
VKM 31338ROLKA PROWADZĄCA
IBIZA V (6J5 / 6J1 / 6J8), Mii, CITIGO, FABIA, POLO, UP
Średnica [mm] | 75 |
Szerokość [mm] | 26 |
GA357.63ROLKA NAPINACZA SEAT
SEAT Mii - SKODA Citigo, Fabia - VOLKSWAGEN Polo, UP
Szerokość 1 [mm] | 26 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 75 |
39785 FEBIPASEK WIELOROWKOWY CITROEN
C8 (EA_, EB_) 2.0 16V 2002.07->
Długość [mm] | 1000 |
DIN / ISO | 7867 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Liczba żeber | 6 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
6PK1000 GATESPASEK WIELOROWK.STARY NR 68365
Materiał cięgna naprężonego | Poliester |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Kolor | czarny |
Liczba żeber | 6 |
Szerokość [mm] | 21 |
Długość [mm] | 1000 |
6PK1003 GATESPASEK KLINOWY WIELOROWKOWY
Materiał cięgna naprężonego | Poliester |
Materiał pasa | Guma |
Kolor | czarny |
Liczba żeber | 6 |
Szerokość [mm] | 21 |
Długość [mm] | 1003 |
FB 6PK1000PASEK WIELOROWK. 6PK1000
Liczba żeber | 6 |
Długość [mm] | 1000 |
7016030 KAMOKAPASEK WIELOROWKOWY 6PK1000
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Długość [mm] | 1000 |
Szerokość [mm] | 21 |
Liczba żeber | 6 |
116 094 TOPRANPASEK MICRO-V
Długość [mm] | 1000 |
Liczba żeber | 6 |
Szerokość [mm] | 21,4 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Urządzenia napędzane | Alternator |
Urządzenia napędzane | Sprężarka klimatyzacji |