Witaj! Panel klienta

1184LIQUI MOLY

olej przekładniowy
W PEŁNI SYNTETYCZNY HIPOIDALNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY TRUCK 75W90 205L
Parametry:
  • Pojemność [litr] : 205
  • Rodzaj połączenia : Beczka
  • Klasa lepkości wg SAE : 75W-90
  • Dopuszczenie przez producenta : API GL4/GL5/MT-1
  • Dopuszczenie przez producenta : MAN 342 Typ S1
  • Dopuszczenie przez producenta : MAN 341 Typ Z2
  • Dopuszczenie przez producenta : MB-Freigabe 235.8
  • Dopuszczenie przez producenta : MIL-PRF 2105 E
  • Dopuszczenie przez producenta : Scania STO 2:0A
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 12L
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 12N
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 05A
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 02B
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 16F
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 21A
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 17B
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF TE-ML 19C
  • Dopuszczenie przez producenta : ZF 001347
  • Zalecenie producenta oleju : DFS 93K219.01
  • Zalecenie producenta oleju : MAN342 Typ M3
  • Zalecenie producenta oleju : MAN 341 Typ E3
  • Zalecenie producenta oleju : MAN3343 Typ S
  • Zalecenie producenta oleju : SAE J 2360
  • Zalecenie producenta oleju : Scania STO 1:0
  • Zalecenie producenta oleju : Volvo 97312
  • Zalecenie producenta oleju : ZF TE-ML 07A/08/12B
( brutto)
SKU 1184
Producent

Kłodnica
Towar dostępny od ręki
0
Magazyn 1.
Pn-Pt zamówienia do 10:55 - dostawa 3 trasa Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0
Magazyn 2.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0
Magazyn 3.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0

Full synthetic hypoid transmission oil with extremely highperformance reserves. Exceeds the highest test requirementsdemanded by renowned manufacturers. Even under the mostdifficult conditions and during large temperaturefluctuations, it ensures flawless aggregate functioning.Provides great lubrication security along with ideal wearprotection. Has outstanding low-temperature behavior.Reduces transmission noise. Enables extremely long oilchange intervals.